موفق تر از سازمان های نفتی
به بهانه اهنگ به نام شهدا امیر تتلو .
امیر تتلو و اذر خرم نمونه دو انسان موفق و تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی اند .
افرادی که به صورت خود جوش با خلاقیت بالا توانسته اند علاوه بر جذب مخاطب بالا بر ارزش هایی تاکید کنند و مخاطبی را متناسب به نفوذ خود متاثر از خود قرار داده و جهت دهی کننند .
مطمئنا در این روزها شاید بسیاری خواستار این باشند که این افراد را به سازمان هایی جهت تامین مالی و پشتیبانی و .. متصل نمایند .
سازمان هایی که در پیچ و خم بروکراسی خود گیر کرده اند ، سازمان هایی که بودجه نفت توان و رمق انها را گرفته و خلاقیت افراد را با اتصال به ان خشکانده است .
پول نفت و بروکراسی رسیدن به ان افراد را مبتلا ی به خود میکند ، معتاد و افتاده و خمود .
موفقیت این افراد در ارتباط با مخاطب و جذب و تاثیر گذاری بر انها ، ما را متوجه ظرفیت گسترده در سازمان های فرهنگی و صدا و سیما میکند . ظرفیتی که با گذشت زمان علاوه بر از دست رفتن اعتماد به انها ، با گسترش وسایل مختلف ارتباط جمعی دیگر قادر به رقابت نیز نیستند .