پیشگام رهایی

پیشگام رهایی

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

گور بابای ملت نداریم

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ


این انقلاب  برخلاف اظهارات عده ای زاییده مشکلات و ظلم های رژیم پهلوی نیست ، و بدلیل فقر و مشکلات اقتصادی هم ایجاد نشده است ،یا از شکاف و عدم هماهنگی توسعه سیاسی احتماعی با توسعه فرهنگی بیرون نزده ..


چرا که در تاریخ این ملت ظلم بسیار بوده و ختم به انقلاب نشده ..

فقر و مشکلات اقتصادی و قحطی بسیار بوده و ختم به انقلاب نشده ..

نا هماهنگی و عدم توازن هم بسیار بوده ..


این انقلاب محصول یک تغییر در  مردم است ، این تغییربود که از این جماعت ، مردمی متفاوت از گذشته به وجود اورد تا نسبت به ظلم و فقر و تبعیض  متفاوت از تاریخ خود  عمل کنند.

و این تغییر رفتار ، زاییده تغییر افکار مردم بود .

مردم دیگر مانند قبل نمی اندیشیدند ..و مثل گذاشته حساب و کتاب نمیکردند .

و این تغییری یک لحظه و اتفاقی  نبود بلکه محصول دو دهه مجاهده شبکه تبلیغی اسلام سیاسی و اجتماعی ( خامنه ای ها ، مطهری ها ، بهشتی ها ، باهنرها ، شریعتی ها ، مفتح ها ، هاشمی نژاد ها ...) بود که مردم را از جماعتی مذهبی منزوی بی فایده به جماعتی حزب اللهی فعال و مسولیت شناس و عملگرا تبدیل کرده بود ..انقلابی فکری و اجتماعی با محوریت روح خدا 

جماعتی که میخواستند سرنوشتشان را بدست خویش تغییر دهند تا ارده خدا نیز محقق شود ..و شد انچه باید میشد .


لذا این انقلاب متفاوت از انقلاب های دیگر شد یعنی نه عده ای جدا از مردم کودتایی کردند ، یا مانند روسیه ، حزبی از کمبود نان سوء استفاده کرده باشد و مردم را بشوراند و انقلابی شکل بگیرد . این انقلاب به معنای واقعی کلمه مردمی بود .


و تداوم ان نیز با حرکت مردم امکان پذیر است ، اگر شبکه تبلیغی اسلام انقلابی وظیفه اش را انجام ندادند و مردم وضعیت فعلی و نیاز انقلاب را نفهمیدند انقلاب پیش نخواهد نرفت .

این انقلاب نظامی حزبی نیس که اگر حزب حاکم توجیه بشود کفایت کند انقلاب حرکت   ..نخیر باید مردم متوجه بشوند و حرکت بکنند تا بتوان انقلاب را پیش برد .


شبکه مبلغان انقلاب اسلامی اگر شکل نگیرد ، و  مبلغان صرفا  مشغول درون افشانی و باد کردن جمع های خودشان فارغ از مردم باشند  ، یا مشغول مشاوره و پژوهش های تخصصی  حول مسولین باشند یا از دور به تعبیری از بالکن داد بزند و بیانیه بخواند بی انکه میان مردم باشد  حاصلش عقبگرد هایی چون انتخابات 92 خواهد بود . 

خلاصه ول معطل خواهیم بود .

که به قول استاد رحیم پور انقلاب چیزی جز انقلابیون نیست .. 

ما دور شده ایم و بر بالکن راحتی و گشاد بازی لم داده ایم و اهل افاضات پراندن و رهنمود دادن و بشود و این حرف ها شد ه ایم .

انقلاب نیاز به رجعت کننده گانی دارد برای بازگشت به اصول بنیادینش. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">