پیشگام رهایی

پیشگام رهایی

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

تاملی بر یادداشتی در khamenei.ir

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ق.ظ


 یادداشت محمد حسین وزارتی در بخش دیگران سایت khamenei.ir  علاوه بر نکات خوب و مفید و جالبش نقصی هم داشت . این یادداشت که تحلیلی بر موضع‌گیری این روزهای رهبر انقلاب در موضوع هسته ای هست ،با  تیتر  " نگاه کلان به مذاکرات هسته‌ای " در سایت اورده شده است .

* پس از اعلام جمع‌بندی مذاکرات در وین، برخی توقع داشتند رهبر انقلاب موضع حمایتی و یا انتقادی آشکاری اتخاذ کنند، در حالی که هنوز مسیر قانونی و ساز و کار مشخص‌شده برای این توافق به انتها نرسیده است. امام جواد علیه‌السلام می‌فرمایند: «إظهارُ الشَّیءِ قَبلَ أن یُستَحکمَ مَفسَدَةٌ لَهُ؛ آشکار کردن چیزی پیش از استوار شدن، مایه‌ی تباهی آن است.» (تحف العقول ص ۴۵۷) 


- این یادداشت در انتها با توصیه به روند نگری  به پرونده هسته ای پایان میپذیرد .و کلان نگری و روند نگری را از ویژه گی های رهبری میخواند .

این در حالی است که رهبر انقلاب همواره علاوه بر نگاه کلان و روند نگر ، در موضوعات مختلف ، ورود های جزئی داشته اند و به تعیین و تبیین خطوط قرمز و نیاز های کشور پرداخته اند .

مطمئنا  در این روزهای حساس بررسی توافق هسته ای ، نباید خطوط قرمز و نیاز های واقعی کشور تحت نگاه های کلان و روند نگری ها نادیده انگاشته شود .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
پیشگام رهایی

khamenei.ir

توافق هسته ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">