پیشگام رهایی

پیشگام رهایی

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

خیانت رسانه ملی و جریان ریشو به انقلاب

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ


ادم وقتی اشغال خور بشه و به فست فود عادت کنه ، ذائقش عوض میشه و نمیفهمه یه غذای خوب چه طعمی میده . و این خیلی چیز بدی هست ..البته بعد از مدتی با تغییر وعده های غذایی میتونه ذائقش رو درست کنه .


رسانه ملی هم از بس برنامه های اشغال و زرد به خورد مخاطبش داده ذائقه مخاطبش رو خراب کرده ، وقتی یه برنامه مث ثریا چند مستند با کیفیت تدوین پایین میسازه و مخاطبش رو  تحت تاثیر قرار میده ، عملکرد رسانه ملی با این همه بودجه  مورد تامل قرار میگیره ..


چیزی که کمتر مورد توجه قرار دادیم ، کارایی که رسانه باید انجام بده و نمیده هست.. و درمقابلش تلاشش در سرگرم کردن و غافل کردن مردم شده، این برا رسانه ای که وظیفه اش آگاهی بخشی به مردم هست  چیزی جز خیانت و فساد نیست.


دیشب شبکه یک جناب شمعخانی در برنامه نگاه یک حضور پیدا کرد .ایشون سعی کرد همون طور که بعد از فتنه در صدا و سیما حضور یافت موضع گیری شفاف نگیره و عباراتی کلی و دیپلماتیک رو بیان کنه .و البته با موضعی نزدیک به دولت و تاکید بر نیاز امریکا برا مذاکره و اینکه باید با دولت خوب بود ..ایشون دبیر شورای امنیت ملی هست/ این خیلی خوبه که در مسائل مهم مملکت اشخاص رده بالا


یکی از فسادهای رسانه ملی تحکم فضای دولتی و محافظه کارانه است که به یک نمایش مضحک همه چی خوبه ، و همه خریم انجامیده ..


یکی از الزامات رسانه نشان دادن سلایق و افکار و تضارب انهاست ، بسیاری از سلایق و افکار بدلیل خیانت رسانه ملی از عدم نمایش اون به مردم ، الکی ضریب و شان گرفتند و البته از علل سقوط انقلاب اسلامی در این سی سال اخیر همین افکار و سلایقی بوده که از بدلیل دیده نشدن توهم خوب بودن برا مردم به وجود اورده  ، 


تضارب افکار و آزادی بیان و نمایش سلایق و افکار و گروه ها ان طور که هستند بدون محافظه کاری و بدور مصلحت  سنجی دروغین با حقیقت گرایی باید اتفاق بیوفتد تا انقلاب را از خطر استحاله نجات بدهد.


این روزا که تیم مذاکره کننده حسابی داره عرق میریزه  ..

گروه هایی از مردم و دلسوزای انقلاب و مستضعفین ،که به حقیقت روند این مذاکرات پی بردند ، تلاش داشتند برنامه هایی رو در نقاط مختلف کشور برگزار کنند ،ولی با عدم همکاری مسولین و امامان جمعه و نهاد های نظامی مواجه شدند . دلواپس های تهران هم که سخنرانهاشون اماده هست یک هفته در ام القرای اسلامی ، پایتخت اسلام انقلابی ، پایتخت مبارزه با اسلام امریکایی و همه مظاهر ظلم و طاغوت و شیطان و با وجود همه نهاد های نان خور این انقلاب هنوز نتونستند مکانی برای جلسشون پیدا کنند .




به قول حاج حسن رحیم پور سی ساله مسولین میخان انقلاب رو براندازی کنن نمیتونن و یه تنه رهبری انقلاب رو جلو میبره 



فضای پیشبرد انقلاب با فضای قبل از انقلاب به نظر بنده فرقی نکرده شاید بگن پیچیده تر شده .. ولی فضا همون فضاست ، چون مبانی همون مبانیست .
ساواک و ..  اسمه و آرم هست .شاید الفاظ ، قیافه و لباس تغییر کرده ولی طاغوت ، استکبار  هنوز هست . همون طوری که امام و خط امام هست .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">